Webinář Školská problematika a její zpracování v programu AVENSIO SW – online 24.2.2025

V rámci školení se dozvíte, jak správně nastavit data v programu, včetně nákladového členění, funkčního a odborného zařazení i směn a režimů. Získáte užitečné informace k zadávání přímé a nepřímé pedagogické činnosti, nastavení pracovních poměrů, evidenci vzdělání, praxe, platových postupů, samostudia a statistickým výkazům.

Datum: 24/02/2025

Čas zahájení: 09

:00

Čas ukončení: 12

:00

Uzávěrka přihlášek 21/02/2025 00:00

Záznam lze sledovat do: 10.03.2025

Určeno pro: Začátečníky, Pokročilé

Kategorie:

Cena za osobu

1 936  vč. DPH (1 600  bez DPH )

Lektor/ka: Lucie Kubátová je zkušená lektorka, manažerka školících akcí a absolventka vzdělávacího programu Mzdová a personální speciálka včetně auditu společnosti 1. VOX a. s. Pravidelně připravuje odborné články, sestavuje uživatelské příručky a přednáší na školeních a konferencích pro mzdové účetní a personalisty.

Více informací

Začínáte zpracovávat mzdy pro školské organizace? Nebo máte praxi se zpracováním mezd ve školství a chcete se ujistit, že vše máte nastaveno správně a podle platné legislativy? Pak právě pro Vás máme připravený webinář zaměřený na problematiku zpracování mezd ve školství a nastavení v programu AVENSIO SW. Webinářem Vás provede zkušená lektorka Lucie Kubátová.

V rámci školení se dozvíte, jak správně nastavit data v programu, včetně nákladového členění, funkčního a odborného zařazení i směn a režimů. Získáte užitečné informace k zadávání přímé a nepřímé pedagogické činnosti, nastavení pracovních poměrů, evidenci vzdělání, praxe, platových postupů, samostudia a statistickým výkazům.

Obsah školení:

  • Nastavení dat v programu
    • Nastavení parametrů
    • Číselník Údaje subjektu
    • Pracoviště a nákladové členění
    • Číselník Funkční a odborné zařazení
    • Směny a režimy
    • Tabulka mezd + mzdové kódy
  • Přímá a nepřímá pedagogická činnost
  • Doplnění do úvazku
  • Nastavení pracovního poměru, úvazku, paušálů (příplatky)
  • Změna platového zařazení v průběhu měsíce
  • Evidence vzdělání
  • Evidence praxe, platové postupy
  • Dovolená pedagogických a nepedagogických pracovníků
  • Evidence samostudia
  • Zástup
  • Rozúčtování pracovního poměru
  • Změny nákladového členění
  • Statistické výkazy

Školení proběhne online ve pondělí 24. 2. 2025. V přímém přenosu můžete lektorce během výkladu pokládat dotazy formou chatu.

Záznam školení je dostupný do: 10. 3. 2025
Uzávěrka přihlášek: 21. 2. 2025


DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: V případě, že chcete sledovat školení online 24. 2.  je potřeba se přihlásit a provést úhradu školného tak, aby nejpozději den před zahájením výuky byla částka připsána na náš účet! Jen tak Vám budeme moci včas zpřístupnit stránku, kde online školení probíhá. Děkujeme za pochopení. 


(V ceně školení je zahrnuta také možnost sledovat webinář opakovaně ze záznamu po dobu 14 dní, a to do 10. 3. 2025)

Délka školení: á 3 hodiny v závislosti na množství dotazů

Související školení

Spokojení zákazníci

Simona Kronďáková, personalistkaPalata – Domov pro zrakově postižené
Read More
Chtěla jsem poděkovat za super školení 25.1. 2022 Začínáme s programem… I když v něm jako personalista pracuji několik let, byla pro mě spousta věcí nová, neboť jsem více méně samouk. Nejsem příznivec školení online, ale to Vaše se mi líbilo. Ocenila jsem také možnost přehrát si školení zpětně ze záznamu :-).
Silvia Veverková LDN Hradec Králové
Read More
Ráda bych poděkovala z on-line školení pro pokročilé a tímto i paní Janě Boškové. Pracuji ve zdravotnictví a v čase pandemie jsem se nestačila ani “nadechnout”, co jsem měla administrativní agendy. neměla jsem čas si ani číst novely zákonů a všechno se učila v běhu. Paní Bošková byla velmi příjemná, srozumitelně všechno vysvětlila, objasnila…místy jsem ji obdivoval, zejména kvůli obsluze chatu. Osobně se mi mi online způsob školení velmi líbil, protože jsme dobře viděla, slyšela a navíc jsme se mohla hned zeptat na jakýkoliv dotaz. Ještě jednou děkuji moc a přeji mnoho úspěchů.
Jitka WeidlováMZDY, PERSONALISTIKA NADĚJE Plzeň
Read More
Vážení, ráda bych vám všem poděkovala za to, že jste a za vaši podporu a trpělivost s námi , uživateli. Spolupracuji s vámi už od “počátku věků” Začínala jsem tenkrát s programem MZDY 2000 a byla jsem přesvědčená, že s tímto mzdovým programem odejdeme společně do důchodu. Bohudík se mi toto přání nesplnilo a já byla nucena přejít na váš nový systém AVENSIO, ke kterému jsem neměla zpočátku důvěru, nebo spíše jsem už nechtěla žádné změny. Stačilo však jen jedno školení pro začátečníky u vás v Klatovech, abych zjistila, že musím jít s dobou a v tomto programu jsem se začala díky školení velmi rychle orientovat a stal se mým společníkem a pomocníkem při zpracování mezd. Ještě jednou za všechno děkuji a přeji vám co nejvíce spokojených uživatelů.
Dagmar Barthelováekonom, Domov Kolešovice, poskytovatel sociálních služeb
Read More
Školení pro mne bylo velice přínosné, neboť jsem začala zpracovávat mzdy nově v programu AVENSIO a musela jsem naplnit všechny číselníky a zadat vše zpětně od ledna do dubna. Školení jako takové se mi moc líbilo a dodnes čerpám z jeho materiálů. Také hodně využívám nápovědu v programu, která je pro mne velice přínosná a užitečná, stejně tak i využívám hotline, se kterou je výborná spolupráce. Nyní již od května zpracovávám mzdy ve Vašem programu a jsem velice spokojená a spolupracuje se mi s Vámi velice dobře.
Pavlína Kovaříkovámzdová účetní, Domov Na Hrádku, poskytovatel sociálních služeb
Read More
Školení pro pokročilé bych doporučila všem uživatelům, hlavně těm, kteří si myslí, že je zbytečné školit se ještě více o programu a stačí jen zpracovat mzdy tak, aby prošly. Správným využitím bohatých funkcí programu vylepšíme naši práci a usnadníme i účtování mezd. Mně konkrétně přineslo školení možnost úpravy pracovněprávních dokumentů, a jelikož právě pracujeme s kolegyní na přenosu mezd do účetnictví, školení upevnilo moje znalosti o správném zařazování pracovníků ve mzdovém programu. Program umožňuje komfortní zpracování a odeslání všech reportů na OSSZ, zdravotní pojišťovny, finanční úřad i další, např. statistiky. Zaujala mě i možnost odesílání výplatních lístků e-mailem, což ušetří čas, peníze i administrativu. Skvělý je i naprosto profesionální a přitom milý přístup lektorů. Děkuji moc. Moje vyjádření o programu samozřejmě můžete použít-jsem poctěna. Certifikát ze školení už mi visí na zdi. Kéž by všechno v životě fungovalo jako váš program...
Jiřina S.mzdová účetní, KOSYKA s.r.o., Hruškové Dvory, Jihlava
Read More
Po konferenci jsem byla nabitá energií a příjemně stráveným časem na přednáškách. Byla to vydařená a pěkná akce včetně materiálů, doprovodného programu, Vaší ochoty a vstřícnosti k nám uživatelům. Ještě jednou všem Vašim kolegyním a kolegům děkuji za příjemně strávené dny.
Previous
Next