Záznam přednášek Jarní e-Konference 2025 – zvýhodněný balíček

Nestihli jste se zúčastnit naší tradiční Jarní e-Konference zaměřené na témata z oboru mzdového účetnictví a personalistiky? Zajímají Vás novinky? Pak si nenechte ujít možnost zhlédnout záznamy  všech přednášek za zvýhodněnou cenu.

Uzávěrka přihlášek: 16.06.2025 00:00

Záznam lze sledovat do: 30.06.2025

Určeno pro: Začátečníky, Pokročilé

Cena za osobu

4 900  bez DPH (5 929  vč. 21% DPH )

Lektor/ka: JUDr. Dominik Brůha, Bc. Lucie Vondráková, Ing. Hanuš Kytler, JUDr. Jan Vácha, Ph.D.

Více informací

Obsah přednášek Jarní e-Konference:

1. Flexibilní novela zákoníku práce a pracovněprávní novinky v roce 2025

V rámci přednášky Vám lektor představí změny, které přinese flexibilní novela zákoníku práce, jejíž účinnost se předpokládá od 1. června 2025. Také Vás seznámí s praktickými dopady změn zákoníku práce od 1.1.2025.

Lektor: JUDr. Dominik Brůha, Ph.D.
Délka přednášky: cca 3 hodiny

2. Srážky z mezd a dohod v roce 2025

Lektorka Vás komplexně seznámí s problematikou srážek ze mzdy a dohod včetně změn účinných od 1.10.2024 a 1.1.2025.

Lektor: Bc. Lucie Vondráková, DiS.
Délka přednášky: cca 3 hodiny

3. Zaměstnanecké benefity

Lektor Vám představí aktuální trendy v oblasti zaměstnaneckých benefitů a jejich dopady na zaměstnavatele i zaměstnance.

Lektor: Ing. Hanuš Kytler
Délka přednášky: cca 3 hodiny

4. Pracovní doba a doba odpočinku

Lektor Vás seznámí nejen s obecnou problematikou úpravy pracovní doby a doby odpočinku. Pozornost bude věnována i tématu samorozvrhování pracovní doby zaměstnancem, ale také odchylkám od obecné právní úpravy zejména v případě zaměstnanců v oblasti zdravotnictví a pedagogických pracovníků.  

Lektor: JUDr. Jan Vácha, Ph.D.
Délka přednášky: cca 3 hodiny 


(V ceně školení jsou studijní MATERIÁLY a možnost sledovat všechny čtyři přednášky či jejich části znovu ze ZÁZNAMU a to až do 30. 6. 2025)


Objednávat můžete buď jednotlivé přednášky konference za 1.900 Kč/ 1 přednáška (bez DPH) nebo balíček přednášek za zvýhodněnou cenu 4.900 Kč (bez DPH)

Související školení

Spokojení zákazníci

Simona Kronďáková, personalistkaPalata – Domov pro zrakově postižené
Chtěla jsem poděkovat za super školení 25.1. 2022 Začínáme s programem… I když v něm jako personalista pracuji několik let, byla pro mě spousta věcí nová, neboť jsem více méně samouk. Nejsem příznivec školení online, ale to Vaše se mi líbilo. Ocenila jsem také možnost přehrát si školení zpětně ze záznamu :-).
Silvia Veverková LDN Hradec Králové
Ráda bych poděkovala z on-line školení pro pokročilé a tímto i paní Janě Boškové. Pracuji ve zdravotnictví a v čase pandemie jsem se nestačila ani “nadechnout”, co jsem měla administrativní agendy. neměla jsem čas si ani číst novely zákonů a všechno se učila v běhu. Paní Bošková byla velmi příjemná, srozumitelně všechno vysvětlila, objasnila…místy jsem ji obdivoval, zejména kvůli obsluze chatu. Osobně se mi mi online způsob školení velmi líbil, protože jsme dobře viděla, slyšela a navíc jsme se mohla hned zeptat na jakýkoliv dotaz. Ještě jednou děkuji moc a přeji mnoho úspěchů.
Jitka WeidlováMZDY, PERSONALISTIKA NADĚJE Plzeň
Vážení, ráda bych vám všem poděkovala za to, že jste a za vaši podporu a trpělivost s námi , uživateli. Spolupracuji s vámi už od “počátku věků” Začínala jsem tenkrát s programem MZDY 2000 a byla jsem přesvědčená, že s tímto mzdovým programem odejdeme společně do důchodu. Bohudík se mi toto přání nesplnilo a já byla nucena přejít na váš nový systém AVENSIO, ke kterému jsem neměla zpočátku důvěru, nebo spíše jsem už nechtěla žádné změny. Stačilo však jen jedno školení pro začátečníky u vás v Klatovech, abych zjistila, že musím jít s dobou a v tomto programu jsem se začala díky školení velmi rychle orientovat a stal se mým společníkem a pomocníkem při zpracování mezd. Ještě jednou za všechno děkuji a přeji vám co nejvíce spokojených uživatelů.
Dagmar Barthelováekonom, Domov Kolešovice, poskytovatel sociálních služeb
Školení pro mne bylo velice přínosné, neboť jsem začala zpracovávat mzdy nově v programu AVENSIO a musela jsem naplnit všechny číselníky a zadat vše zpětně od ledna do dubna. Školení jako takové se mi moc líbilo a dodnes čerpám z jeho materiálů. Také hodně využívám nápovědu v programu, která je pro mne velice přínosná a užitečná, stejně tak i využívám hotline, se kterou je výborná spolupráce. Nyní již od května zpracovávám mzdy ve Vašem programu a jsem velice spokojená a spolupracuje se mi s Vámi velice dobře.
Pavlína Kovaříkovámzdová účetní, Domov Na Hrádku, poskytovatel sociálních služeb
Školení pro pokročilé bych doporučila všem uživatelům, hlavně těm, kteří si myslí, že je zbytečné školit se ještě více o programu a stačí jen zpracovat mzdy tak, aby prošly. Správným využitím bohatých funkcí programu vylepšíme naši práci a usnadníme i účtování mezd. Mně konkrétně přineslo školení možnost úpravy pracovněprávních dokumentů, a jelikož právě pracujeme s kolegyní na přenosu mezd do účetnictví, školení upevnilo moje znalosti o správném zařazování pracovníků ve mzdovém programu. Program umožňuje komfortní zpracování a odeslání všech reportů na OSSZ, zdravotní pojišťovny, finanční úřad i další, např. statistiky. Zaujala mě i možnost odesílání výplatních lístků e-mailem, což ušetří čas, peníze i administrativu. Skvělý je i naprosto profesionální a přitom milý přístup lektorů. Děkuji moc. Moje vyjádření o programu samozřejmě můžete použít-jsem poctěna. Certifikát ze školení už mi visí na zdi. Kéž by všechno v životě fungovalo jako váš program...
Jiřina S.mzdová účetní, KOSYKA s.r.o., Hruškové Dvory, Jihlava
Po konferenci jsem byla nabitá energií a příjemně stráveným časem na přednáškách. Byla to vydařená a pěkná akce včetně materiálů, doprovodného programu, Vaší ochoty a vstřícnosti k nám uživatelům. Ještě jednou všem Vašim kolegyním a kolegům děkuji za příjemně strávené dny.